WNBA Brasil
Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

Daily Telegraph.com: Lauren Jackson the most wanted

2 participantes

Ir para baixo

Daily Telegraph.com: Lauren Jackson the most wanted Empty Daily Telegraph.com: Lauren Jackson the most wanted

Mensagem  OldGirl Seg Dez 29, 2008 1:36 pm

Lauren Jackson the most wanted

"I've had a few phone calls and a few coaches have visited me in Russia. Most teams have contacted me. I've spoken to seven or eight. It's been interesting, but I haven't committed to anything yet," Jackson said.
"My Seattle coach, Brian Agler (third on 2008 WNBA Coach of the Year voting) and Mike Thibault from Connecticut (2008 WNBA Coach of the Year and assistant US Olympic team coach in Beijing) have flown to Moscow to see me," Jackson revealed. "I think the Phoenix coach (Corey Gaines) is going over in January
"I have to make a decision and it's going to be a big one. It could impact on the rest of my career.
Jackson said she would decide "in the next couple of months" whether to return to the WNBA.
OldGirl
OldGirl

Feminino Número de Mensagens : 2257
Idade : 103
Data de inscrição : 10/07/2008

Ir para o topo Ir para baixo

Daily Telegraph.com: Lauren Jackson the most wanted Empty Re: Daily Telegraph.com: Lauren Jackson the most wanted

Mensagem  i.love.LJ.e.ervilha Seg Dez 29, 2008 2:57 pm

pra q esse misterio todo
se ela ficar no Storm será ótimo, mas se no(isola) o tecnico tem q começar a pensar em reforços de peso e não acima do peso logo, pois com a roubança q ta na WNBA, só com todo a tecnica e experiencia pra vencer alguns jogos mal-comprados
e tb, se ela no ficar(isola de novo) poderá sofrer atques de alguns fãs(não direi q a Mari) e outras coisitas maissssssss
i.love.LJ.e.ervilha
i.love.LJ.e.ervilha

Feminino Número de Mensagens : 4976
Idade : 32
Data de inscrição : 18/07/2008

http://www.lauren.eu.to aqui.com

Ir para o topo Ir para baixo

Ir para o topo

- Tópicos semelhantes

 
Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos