WNBA Brasil
Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

Kelly fora do Storm

2 participantes

Ir para baixo

Kelly fora do Storm Empty Kelly fora do Storm

Mensagem  LarissinhA Sáb Mar 21, 2009 10:12 am

Pois é, em 2009 a Kelly não volta pro Storm.

Storm cuts Brazilian Olympian -- before training camp opens





Posted by Jayda Evans


The Storm cut C Kelly Santos before players could even report to training camp in May.
Santos, who's 6-foot-3, was looking forward to a return to Seattle, according to a close friend of hers who lives stateside. But Santos' agent was already concerned that the WNBA limiting rosters to 11 players would hurt her chances to make a living in the U.S. Santos, a Brazilian Olympian, was a deep reserve last season, averaging 2.1 points and 1.3 boards in 22 games last summer. She showed tons of promise with her physical nature and ability to finish inside.
Training camp competition was made more competitive with the Storm announcing their sending an invitation to post Kasha Terry on Thursday. The roster stands at 13 players and the team has eight under contract, leaving space for three signings. One slot is being left open for Australian star Lauren Jackson, an unrestricted free agent. Jackson's agent said the two-time MVP is not ready to make a decision, but many have her rumored to sign with Phoenix.
LarissinhA
LarissinhA

Feminino Número de Mensagens : 1486
Idade : 36
Data de inscrição : 07/08/2008

Ir para o topo Ir para baixo

Kelly fora do Storm Empty Re: Kelly fora do Storm

Mensagem  i.love.LJ.e.ervilha Sáb Mar 21, 2009 3:22 pm

eu não posso comentar sobre a Kelly, a ultima vez q o fiz fui gravemente ofendida e hj em dia, frequento um psicologo pra me ajudar com esse terrivel trauma...
=[






(pena q ninguem me defendeu, né Magic? LALALALALA)
i.love.LJ.e.ervilha
i.love.LJ.e.ervilha

Feminino Número de Mensagens : 4976
Idade : 32
Data de inscrição : 18/07/2008

http://www.lauren.eu.to aqui.com

Ir para o topo Ir para baixo

Ir para o topo

- Tópicos semelhantes

 
Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos